• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tips/råd gällande samlingslån pga spelmissbruk får jag låna 200k tro?

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Sökte precis ett samlingslån på 200k fick 4st erbjudanden än så länge
Remember 200k ränta 8.66%
Brocc 200k 9,22
Ica banken 157k 8,64%
Collector 50k 19,65%
Sökte lånet på 5år
Skönt bra räntor endå om man jämför med min haha.... bara köra men ta inte så du har massor pengar över och spelar upp dom. Ta bara så mycket du behöver för att lösa. Du kan ju garanterat söka ett nytt med ännu bättre ränta sen om ett år! Sen spärra dig från kreditkorten.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Klöver86

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
22 Augusti 2021
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
8
Poäng
26
Skönt bra räntor endå om man jämför med min haha.... bara köra men ta inte så du har massor pengar över och spelar upp dom. Ta bara så mycket du behöver för att lösa. Du kan ju garanterat söka ett nytt med ännu bättre ränta sen om ett år! Sen spärra dig från kreditkorten.
Ja ändå rät
Skönt bra räntor endå om man jämför med min haha.... bara köra men ta inte så du har massor pengar över och spelar upp dom. Ta bara så mycket du behöver för att lösa. Du kan ju garanterat söka ett nytt med ännu bättre ränta sen om ett år! Sen spärra dig från kreditkorten.
Ja hellre en ränta på 8,66 och slippa all huvudvärk och sömnlösa nätter pgr hela denna piss situationen som spelmissbruket har satt mig i. Jag önskar verkligen trots att jag inte känner dig eller vet vem du är att det löser sig för dig med för jag vet exakt hur du känner och hur du mår. Tro mig det finns fler som oss här på lånforum som haft det värre och dom är på banan igen allt handlar bara om en sak bestämma sig för att sluta spela och då verkligen mena det och inte börja så fort spelpaus gått ut. Jag vet det är lättare sagt än gjort vet inte hur många tusen gånger jag lovat mig själv att aldrig mer sätta mig i denna situationen och ändå slutar det med att man sätter sig i en värre situation än tidigare. Men denna gången ska jag klara det och hoppas du och alla andra som lider av spel djävulen också lyckas komma över detta piss beroendet
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp